Friday, November 9, 2007

Το έγκλημα των Ζωνιανών

Ζούμε σε μια κοινωνία υποκρισίας. Ανεπίσημα ξέρουμε πολλά και επίσημα δεν ξέρουμε τίποτα. Αρεσκόμαστε στην γκρίνια και στις διαμαρτυρίες, αλλά ο "κολιός στο ξύδι" δεν μπαίνει ποτέ.

Στα Ζωνιανά της κρήτης παίχτηκε μια ακόμα πράξη της μεγάλης κρατικής υπερπαραγωγής. Είδαμε πρόσωπα σοκαρισμένα από το πρωτάκουστο γεγονός της παραγωγής χασίς στην χώρα μας.. Ανακαλύψαμε την αμερική και πάλι, επιδεικνύοντας μάλιστα τις απαραίτητες δόσεις πουριτανισμού που πάντα χρειάζονται σε αυτές τις περιπτώσεις..

Κι όμως κύριοι, καμιά φορά η λύση μπορεί να είναι απλή και να κρύβεται κάτω από την μύτη μας και η λύση αυτή ονομάζεται "Νομιμοποίηση".

Δεν λέει το κράτος ότι θέλει να μειώσει την φοροδιαφυγή;Το λέει! Δώστε λοιπόν ΑΦΜ στους παραγωγούς χασίς και φορολογείστε τους. Δώστε τους και ISO για εξασφάλιση της ποιότητας. Η κρητική φούντα, λένε, θεωρείται αρίστης ποιότητος. Εξασφαλίστε αυτήν την ποιότητα λοιπόν.

Ας νομιμοποιηθεί η κατοχή για προσωπική χρήση,με μέγιστο όριο κατοχής, ας πούμε τα 2 τσιγάρα. Από εκεί και πάνω θα θεωρείται λαθρεμπόριο, εκτός και αν το προϊόν συνοδεύεται από θεωρημένο δελτίο αποστολής. Ο κάτοχος της επιπλέον του επιτρεπτού ποσότητας, θα κατηγορείται για φορολογικό και όχι για ποινικό αδίκημα. Θα υπάρχουν σαφείς οικονομικές κυρώσεις και το θέμα θα λήγει εκεί. Μόνοι που θα επιτρέπεται να πουλάνε-σε λιανική- χασίς, θα είναι κάποια, ας πούμε, κόφι σοπ, επίσης με ΑΦΜ και με φορολόγηση των προϊόντων τους.

Οι παραγωγοί χασίς τώρα, θα υπάγονται στο υπουργείο γεωργίας, και θα είναι ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ. Θα συμμετέχουν και αυτοί λοιπόν στο πονεμένο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, ενώ θα έχουν και την δυνατότητα να διεκδικήσουν κάποιες επιδοτήσεις στο μέλλον από το αρμόδιο υπουργείο.

Άκουσα επίσης ότι τα Ζωνιανά είναι το μοναδικό χωριό της ευρύτερης περιοχής στο οποίο εξακολουθούν και κατοικούν νέοι άνθρωποι. Αποκέντρωση δεν θέλουμε; Μπορούμε να την πετύχουμε. Αν κάποιοι νέοι άνθρωποι θεωρούν ότι με την καλλιέργεια δενδρυλλίων θα έχουν ένα καλύτερο μέλλον, παραμένοντας μάλιστα στον τόπο τους, μπορούμε να τους βοηθήσουμε νομιμοποιώντας το επάγγελμα τους. Είναι ένα μικρό βήμα προς την αποκέντρωση, αλλά κάτι είναι και αυτό.

Επίσης, νομιμοποιημένα ελαφρά ναρκωτικά σημαίνει μείωση της κατανάλωσης ή στην χειρότερη, σταθεροποίηση της. Να αρχίσει ξαφνικά να την πίνει ο πατέρας μου, αποκλείεται. Να πίνει περισσότερο από πριν ο Βαγγέλας, που του έχουν πέσει τα δόντια απ' τους μπάφους, και πάλι αποκλείεται. Έτσι και αλλιώς, όσο ήθελε να πίνει, έβρισκε και έπινε. Να πίνει λιγότερο όμως, κάποιος που το παράνομο του πράγματος τον εξιτάριζε, είναι πολύ πιθανό. Ο Δρ. Γκρίζλι, κάτοικος Άμστερνταμ εδώ και 3 μήνες πλέον, μου έλεγε τις προάλλες ότι έχει καπνίσει όλο και όλο ένα τσιγάρο. "Όταν τα έχεις μες στα πόδια σου, δεν σου κάνουν αίσθηση.."

Υπάρχουν βέβαια και οι γνωστοί "πουριτανοί" σελέμπριτις και δημοσιογραφίσκοι της ελληνικής κοινωνίας, οι οποίοι όταν βγαίνουν στο γυαλί, ξεχνούν ότι η μύτη τους έχει καεί από την κόκα, και μας μιλούν γεμάτοι αποστροφή και σιχαμάρα για το κακό-κακό χασίς.. Λογικό.. Μπάφους πίνει η πλέμπα και χαρά στην πλέμπα δε θέλουμε να δίνουμε. Ενώ ή κόκα που είναι μουράτη είναι μια χαρά..

Μη ξεχάσω βέβαια και τους μεγαλοδικηγόρους, που άλλο είναι να υπερασπίζονται λαμόγια για λαθρεμπόριο, και άλλο έναν αγρότη για φοροδιαφυγή.. Υπάρχει διαφορά στα μαρούλια, όπως και να το κάνουμε.

Οι πολιτικοί τέλος δε θα μπορούσαν να λείπουν από το γλέντι. Από τη μια πουλάνε ψεύτικη σιγουριά στα νοικοκυριά (λες και τα ναρκωτικά για να τα βρεις πρέπει να πας στην Κολομβία και δεν είναι, έτσι και αλλιώς, έξω από την πόρτα μας). Ενώ οδηγούν ταυτόχρονα στην περιθωριοποίηση παραγωγούς και καταναλωτές, εξασφαλίζοντας τοιουτοτρόπως τον αναγκαίο για την ύπαρξη τους κοινωνικό κατακερματισμό (πολιτική και πολιτικοί χωρίς κοινωνική διάσπαση, δεν νοείται.)

Με λίγα λόγια, ας βγάλουμε το κεφάλι μας από την άμμο.
Νομιμοποίηση τώρα.

9 κουτουράδες:

Anonymous said...

Εδω λεει μαζευουν υπογραφες σε κειμενο με τιτλο 'οχι αλλα ζωνιανα'

Αν και όποτε δε βαριεσαι ριξε μια ματια κι εδω:

http://venieris.blogspot.com/2007/06/blog-post_26.html

mujahedin said...

Δον Βενιέρι, αυτό το "οχι αλλα ζωνιανα" νομίζω αφορά την οπλοκατοχή. Αν το πρόβλημα κάποιων είναι η οπλοκατοχή στα Ζωνιανά, ας μας πουν ποιοι ήταν αυτοί που περιθωριοποίησαν κάποια χωριά στην Κρήτη (και όχι μόνο), με αποτέλεσμα και αυτοί με τη σειρά τους να κάνουν ότι γουστάρουν. Όταν το κράτος σε ξεχνά, δεν καταλαβαίνω πως έχει μετά την απαίτηση να ακολουθείς τους νόμους του. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για οποιαδήποτε άλλη ξεχασμένη από τους εθνοπατέρες, κοινωνική ομάδα. Φαντάζομαι όμως, πως ούτως ή άλλως συμφωνείτε και εσείς μαζί μου σε όλα αυτά..

Όσον αφορά το παλαιότερο ποστ σας, νομίζω ότι το είχα διαβάσει και στο παρελθόν. Δε θα διαφωνήσω πλήρως. Αρκεί να υπάρχει ο διαχωρισμός μαλακών και σκληρών ναρκωτικών. Αν δεν υπάρχει θα έχουμε ακόμα έναν κοινωνικό διαχωρισμό. Είναι άδικο να σε κοιτούν περίεργα επειδή πηγαίνεις στο ΙΚΑ για να πάρεις ένα τσιγαριλίκι. Τα μαλακά να πωλούνται ελεύθερα από τα κατάλληλα καταστήματα, ενώ τα σκληρά να χορηγούνται μέσω του ΕΣΥ, επιστημονικά και με σκοπό την σταδιακή απεξάρτηση των ατόμων.

Πουλ Πουλ said...

Δεν εχω να προσθεσω κάτι αγαπητέ.Όσα ακριβώς γράφεις εξέθετα και εγώ σαν άποψη ψες βραδυ

tink said...

ξεχασμένοι απο τους εθνοπατέρες;;

τα ζωνιανά και κάτι άλλα "ζωνιανά" εδώ στο σκατόνησο που ακόμα δεν τα έχετε πάρει χαμπάρι, είναι τα πρώτα στην είσπραξη γεωργικών επιδοτήσεων στο σκατόνησο! ο κάθε ζωνιανός που σέβεται τον εαυτό του έχει κι απο ένα υπουργό-τσιράκι στο μανίκι του!!

κατά τ άλλα συμφωνώ απόλυτα, έτοιμα και συσκευασμένα απο το περίπτερο ειδικά για μένα που δεν έχω μάθει να στρίβω.

αυτά είναι.

Anonymous said...

... δηλαδή μετά δεν θα χρειαζεται να παμε στο ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ?!
Wow dude!

"Πολύ φίλος μου!"

Pastaflora said...

το λέω και θα το ξαναπώ: το ζήτημα δεν είναι τα "τσικό", αλλά οι μεγάλοι και συχνά επώνυμοι από πίσω. το απαγορευμένο έχει το χρήμα, εξάλλου δεν ζούμε και σε καμιά πολιτισμένη χώρα, αλλά στο τριτοκοσμικό Ελλαδιστάν

Anonymous said...

Η αληθεια ειναι οτι ανεκαθεν οι κρητικοι θεωρουσαν τους εαυτους κατι διαφορετικο απ τους υπολοιπους ελληνες.
Μεχρι και θεωριες περι αποσχισης εχω ακουσει απο ακραιους κρητικους.

Οσο για τα 'ναρκωτικα' θα συμφωνησω οτι ειναι τεραστιο λαθος, ειδικα για την ψυχολογια των πιτσιρικαδων, να θεωρουνται ολα ιδια. Να πινουν ενα μπαφο και να νομιζουν οτι εγιναν ιδιοι με τα τζανκι στην ομονοια.

Τα μαλακά να πουλιουνται παντου οπως το αλκοολ και τα τσιγαρα με την ενδειξη οτι το προϊον απευθυνεται σε ενηλικες.

(Γιατι μου μιλας στον πληθυντικο? Σ εβρισα εγω?)

mujahedin said...

@Πουλ-Πουλ: Αγαπητέ μου, το ήξερα ότι είστε μεγάλος τζάνκι.. Σε κατάλαβα απ τη φωνιιι

@Τινκ: Φίλη μου, πιστεύω ότι γνωρίζεις καλύτερα εξ ου και η άποψη σου-ως ειδικός απεσταλμένος στην κρήτη- έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Πιείτε άφοβα!

@"Πολύ φίλος μου": Στο 'Νταμ (aka Άμστερνταμ) θα πηγαίναμε έτσι και αλλιώς για τις π'τανες.. Και για τον Δρ.Γκρίζλυ, αυτήν την παλιά πουτάνα

@Πασταφλόρα: Συμφωνώ απόλυτα. Υπάρχουν πολλά συμφέροντα που κρύβονται από πίσω.. Σκεφτείτε παρόλα αυτά ότι τα περισσότερα "μαρούλια" που τσίμπησαν οι διάφοροι τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας μπήκαν από κάτι καθόλα νόμιμο. Τους ολυμπιακούς αγώνες! Μαγκιά!

@Δον Βενιέρι: Αγαπητέ, μην με παρεξηγείτε για την χρήση του πληθυντικού. Οφείλω όμως να δείχνω σεβασμό σε έναν "ΔΟΝ" εάν δεν θέλω να με βρουν σε κανένα χαντάκι..

Κατά τ'άλλα σαφώς και υπάρχει πρόβλημα με τον σοβινισμό στην Κρήτη. Βασικά οι κριτικοί που θεωρούν το νησί τους ως το ομορφότερο μέρος του κόσμου, ξεπερνούν ακόμα και τους Θεσσαλονικείς που πιστεύουν το ίδιο για την πόλη τους.
Εγώ πάλι πιστεύω πως την ομορφιά της "Κάτω Ραχούλας"-απ'όπου και κατάγομαι- δεν την έχει μηδέ το Παρίσι, μηδέ το Σικάγκοου.

lee said...

Χρόνια το λενε αλλα φοβουνται το πολιτικο κοστος. Δεν ειναι ολα ασπρο μαυρο βεβαια, αλλα σε γενικες γραμμες καλα τα λες..