Thursday, October 25, 2007

Όταν τα κανθαροειδή μιλούν...


Το σκατό του Ελέφαντα ζυγίζει μέχρι και 150 κιλά. Μια κατάσταση δυσάρεστη, από αυτές που μπορούν υπό συνθήκες να σε κάνουν να αναφωνήσεις "είμαι βουτηγμένος στα σκατά ως το λαιμό", εάν βέβαια βρεθείς κάτω από τον πισινό του ζώου τη στιγμή της αφόδευσης.

Το ενδιαφέρον βέβαια δεν εντοπίζεται στο μέγεθος ή στο βάρος της κουράδας, αλλά στον μικρόκοσμο που αναπτύσσεται επάνω της.
Για να γίνω σαφής, πάνω στην επιφάνεια μιας πελώριας ελεφαντοκουράδας, μια θηλυκή σκαθαρίνα σχηματίζει μια μπάλα σκατού την οποία και χρησιμοποιεί ως εργαλείο σαγήνευσης του αρσενικού κανθάρου. Ο αρσενικός κάνθαρος, ως άλλος ιθαγενής, σαγηνεύεται από την κουράδα σαν να βλέπει χαντρούλες και καθρεφτάκια, και έτσι πέφτει άκοπα στην βρωμερή αγκαλιά της σκαθαρίνας.

Η κοπρολαγνεία του αρσενικού σκαθαριού, σε έναν κόσμο γεμάτο σκατά δεν είναι έγκλημα, μηδέ ηθικά κολάσιμη πράξη. Δεν παύει όμως να μεταφέρει δεκάδες μηνύματα και για τον υπόλοιπο σκατόκοσμο μας. Η εξαγορά του αρσενικού από το θηλυκό είναι μια κατάσταση υπαρκτή για κάθε είδος που κατοικεί στον πλανήτη, απλά τα υπόλοιπα ζωντανά δεν συμπαθούμε το σκατό τόσο, όσο οι μύγες και τα σκαθάρια. Άλλη διαφορά πάντως δεν βλέπω.

...Ξεπηδώντας τώρα από την σκατοκουβέντα, θυμήθηκα το Σαββατόβραδο, όταν και βρέθηκα σε ένα -ας πούμε- κλαμπάκι της Αθήνας. Αναρωτιόμουν κοιτώντας τον κόσμο να χορεύει τριγύρω μου, ποιος άραγε να αντικατέστησε τους ανθρώπους με ρομπότ, αλλά αυτή είναι μια άλλη κουβέντα...

12 κουτουράδες:

Pastaflora said...

μπουρλογιέρη μου,
είναι αυτό που λέμε "χέσε μέσα", στην κυριολεξία όμως!

Πουλ Πουλ said...

Πάντωςε αν τον σκαθάρο το λέγαν Καραγκούνη θα έπαιρνε τη μπάλλα και θα άρχιζε τις ντρίπλες,και θα χεζε πατόκορφα τη σκαθαρίνα.
Πολύ στρογγυλή μπάλλα έφτιαξε αυτή η σκαθαρίνα,μα τα χίλια κουραδάκια κατσίκας...μπράβο της.

tink said...

"σκατά εδώ σκατά εκεί σκατά και παραπέρα
σκατά στη γή στον ουρανό σκατά απο πέρα ως πέρα
σκατά να φας σκατά να πιείς ... "

δεν θυμάμαι παρακάτω ρε πούστη... κρίμα, κι ήταν το καλύτερο μου ποίημα ε?

επίσης,

"χέσε ψηλά κι αγνάντευε"
"χέσε μέσα πολυχρόνη" (δεν πιάνει αν δεν πεις ΄τον Πολυχρόνη πασταφλώρα μου!)
"χεστήκαμαν" πρασινοπά και με χάρη
"χεσμεντέν"

κι άλλα πολλά που το πτωχό μου μυαλό αρνείται να σκεφτεί τώρα.

με αηδίασες ΛΟΙΠΟΝ!
ΑΞΙΟΣ!!

Τινκ.

tink said...

17cm σχόλιο!!!!!!!


το μέγεθος ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!

Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ κύριε Ίμπο,

Μου ήρεσε το πόστιό σας. Μου ξύπνησε μνήμες ντοκυμαντέρ του ΝΕΤ αναμεμειγμένες με μια δόση σκατολογίας Σουρή*.

Νιώθω σαν να έκανα ένα άντ βάλιου σήμερα,
Σουσού

*Λατρεμένη εραστρία μου, πόσο με συγκινεί που απαγγέλεις Σουρή! Θα σου πω τη συνέχεια κατ' ιδίαν. Σμάκ!

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητέ Τρομοκράτα Μουτζαχεντίν:

Μας εχέσατε ευθέως τας σκατολογικάς σας αποψεις κε ανησυχίας. Συνχαρητήριαν κε δια την εντομολογικήν σας κανθαρολογίαν. Κε όπως ορθώς θύγη κε η κυρία Τίνκ:

Να μου χέσετε τον Πολυχρόνη που δεν γίναμε ευζώνοι,
Dr.Φλάντζας

mujahedin said...

Μου αρέσει όταν τα ποστ μου έχουν εγκυκλοπαιδικό χαρακτήρα και αυτό το εκτιμούν και οι αναγνώστες μου!
Στο τέλος θα γίνουμε Νάσιοναλ Σκατογκράφικ εδώ μέσα..

lee said...

Εισαι σιγουρος οτι χορευαν?
Δεν ηταν ολογράμματα?

@tinkerbell:

σκατα να φας , σκατα να πιεις, σκατα να πας να χεσεις
Απ'τα σκατα να σηκωθεις και στα σκατα να πεσεις! :)

Anonymous said...

subbuteo επαιζες?

Πουλ Πουλ said...

Εγώ ακόμα θα έπαιζα ευχαρίστως αλλα δε βρίσκω πλέον συμπάικτες.Προτιμούν το ξενερουά pro evolution.

Anonymous said...

Εγώ παίζω ακομα ATARI ρε!

"Πολύ φίλος μου!"

mujahedin said...

Ρε λαμόγιο Πουλ-Πουλ, ξεχνάς ότι πριν από κάποιους μήνες μαζευτήκαμε στην γαμιστρώνα σου με σκοπό να παίξουμε σουμπούτεο και αφού πρώτα είχαμε φτιαχτεί καλά καλά, θυμήθηκες ότι έχεις τα ανθρωπάκια+τα λοιπά συμπράγκαλα στο πατάρι του πατρικού σου;

Δον Βενιέρι, "σουμπούτεο" ιζ μάι μίντλ νέιμ.

"Πολύ φίλε μου", αν έχεις ατάρι έρχομαι να παίξουμε.. ATARI RULES! (Εγώ πάντως έχω Spectrum+2 και Amiga 500-όποιος νοιώθει αρκετά καλός τον παίζω ένα Sensible Soccer και του καρφώνω 5 μπαλάκια για ζέσταμα)