Δε θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως θα λειτουργούν από εδώ και στο εξής τα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, το έχουν ήδη κάνει άλλοι αυτό και μάλιστα πολύ καλά.
Εγώ θα σταθώ πρώτα από όλα στους όρους της συμφωνίας. Πως δηλαδή προκύπτουν όλα αυτά, τι προβλέπει η συμφωνία.
Ας ξεκαθαρίσω επίσης, ότι η συμφωνία αυτή έχει υπογραφεί και από τα 2 μεγάλα κόμματα! Είναι και οι 2 συνένοχοι στην κλοπή!
Πάμε λοιπόν στις λεπτομέρειες.
Η διαχείριση δεν γίνεται από κάποιο κρατικό φορέα, όπως ήταν μέχρι πρόσφατα το ΤΕΟ (ταμείο εθνικής οδοποιίας). Πάει αυτό. Άνοιξε η γη και το κατάπιε. Η διαχείριση των διοδίων γίνεται πλέον από ιδιωτικές εταιρίες με σκοπό την χρηματοδότηση μελλοντικών έργων οδοποιίας, τα οποία δεν μπορεί πλέον να χρηματοδοτήσει το κράτος, πολύ απλά γιατί είναι άφραγκο!
Συγκεκριμένα τα διόδια της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας διαχειρίζονται πλέον από την κοινοπραξία για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού (Hellenic Autopistas- Νέα Οδός Α.Ε.)
Άλλη λεπτομέρεια. Η Κοινοπραξία για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού, η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό να εισπράττει διόδια στην Ν.Ε.Ο., βάζει πλέον ανεξέλεγκτα και άνευ όρων διόδια σε ολόκληρο το μήκος της εθνικής οδού όταν τα έργα για την Νέα Οδό βρίσκονται ακόμα σε εμβρυϊκό στάδιο!
Ε, Κύριε Καραμανλή! ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ALERT!!!! Ξύπνα δικέ μου! ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ! Όρμα τους!
Πάμε σε μερικές ακόμα λεπτομέρειες της συμφωνίας που αφορά την κατασκευή της Ιόνιας Οδού. Καταρχάς, τα έργα, υποτίθεται, θα έχουν ολοκληρωθεί το 2013! Το κόστος κατασκευής έχει προϋπολογιστεί στα 1,4 δις. ευρώ και η συμβολή του δημοσίου βρίσκεται στα 330 εκ. ευρώ. εκ των οποίων τα μισά είναι κοινοτικά κονδύλια. Άρα το κράτος συνεισφέρει περίπου στο 23,5% του έργου και οι ιδιώτες πρέπει να καλύψουν τα 1,07 δις ευρώ.
Για να τα καλύψουν λοιπόν αυτά, η συμφωνία ορίζει τα ακόλουθα
Χρόνος παραχώρησης: 30 έτη με είσπραξη διοδίων στην Ιόνια Οδό και στο τμήμα Μεταμόρφωση- Σκάρφεια και Σχηματάρι-Χαλκίδα με την υποχρέωση συντήρησης των Αυτοκινητοδρόμων αυτών.
Άρα, οι τύποι για να κατασκευάσουν το έργο αυτό, χρειάζονται 1,07 δις ευρώ, τα οποία θα εισπράττουν για 30 χρόνια από διόδια τόσο στην Ιόνια οδό όσο και στην εθνική οδό, μέχρι και την Λαμία! Το 2040 ακόμα θα εισπράττουν!
Ε, Κύριε Καραμανλή! ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ALERT!!!! Πέτα έξω το παπάρι και πήδα τους!
Επίσης, γιατί χρειάζεται ιδιώτης για να κάνει πλέον έργα; Τι έγιναν τα χρήματα που πληρώναμε στο Ταμείο εθνικής οδοποιίας εδώ και τόσα χρόνια;
Πως ξαφνικά φτάσαμε να κάνουμε συμφωνίες με ιδιώτες, και στην ουσία να στήνουμε κώλο και να μην διαπραγματευόμαστε τίποτα;
Διότι, όταν μια κοινοπραξία κάνει deal για 30ετη εκμετάλλευση διοδίων, σημαίνει ότι στα 30 αυτά χρόνια θα έχει βγάλει το κόστος του έργου, συν το κόστος συντήρησης και θα έχει δώσει και σπουδαία μερίσματα στους μετόχους της
Το κράτος λοιπόν, τόσα χρόνια που εισέπραττε διόδια, τι σκατά τα έκανε τα χρήματα και δεν έχει πλέον άλλα; Πως γίνεται μια ιδιωτική εταιρία να τα καταφέρνει μια χαρά και μια δημόσια, όχι; Και τι θα γίνει αν ξαφνικά, το 2013, η κοινοπραξία έχει ολοκληρώσει μόνο το 20% του έργου και μας πει, "λυπούμαστε κύριοι. Χρεοκοπήσαμε. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε" και στην ουσία έχουν βάλει τις εισπράξεις 5 χρόνων διοδίων στις τσέπες τους και φύγουν.
Τι γίνεται τότε; Και πρώτα από όλα, το κράτος δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως συνένοχο σε υπόθεση κλοπής των πολιτών;
Πως ελέγχει επίσης το κράτος, το κόστος των διοδίων; Αν το 2015 η Hellenic Autopistas, αποφασίσει να πάει το κόστος στα 5 ευρώ για παράδειγμα, θα υπάρχει δυνατότητα κρατικού παρεμβατισμού ή αυτές είναι "ξεπερασμένες πρακτικές" για μια καπιταλιστική χώρα; Γιατί φοβάμαι πως δεν υπάρχει κάποιος, οποιοσδήποτε όρος ή περιορισμός στο deal της παραχώρησης των διοδίων!
Να υπενθυμίσω επίσης, τι είχε συμβεί όταν οι κάτοικοι της βόρειας αττικής πριν λίγους μήνες διαμαρτυρήθηκαν για το νταβατζιλίκι που ερχόταν.
Ο Υφυπουργός σε συνάντηση με τους κατοίκους της περιοχής, είχε δηλώσει ότι πρώτα θα βελτιωθούν οι παράδρομοι και μετά θα γίνουν διόδια!
Βελτιώθηκαν οι παράδρομοι - καρμανιόλες, στους οποίους έχει σκοτωθεί άπειρος κόσμος, και δεν το πήρα χαμπάρι; ΌΧΙ!
Ο Πρωθυπουργός επίσης, δεν είχε δηλώσει κάποτε ανάμεσα σε κοκορέτσι και κοντοσούβλι, ότι θα σκίσει τους νταβατζήδες σαν σαρδέλες;
Τελικά, γιατί οι νταβατζήδες εξακολουθούν και κάνουν κουμάντο; και που είναι η αποκέντρωση για την οποία ακούμε από μικρά παιδιά; Πως θα επιτευχθεί όταν αντί για κίνητρα, έχουμε τελικά αντί-κίνητρα;
Πρώτα τοποθετούν την χωματερή στο γραμματικό, μετά καίνε τα δάση, μετά βάζουν και διόδια!
Αν μας θέλουν στοιβαγμένους σε μια πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας, ας μας το πουν ευγενικά! Δεν χρειάζεται στο τέλος να μπουν με ρόπαλα μέσα στα σπίτια μας για να μας διώξουν! Οι Καραμανλήδες οικογενειακώς είχαν αγάπη στην αστυφιλία. Ο Θείος Καραμανλής υπήρξε ο μεγάλος εμπνευστής του εκτρώματος που σήμερα ονομάζεται Αθήνα. Ο Ανιψιός κοίταξε να συνεχίσει το έργο.
Προφανώς, όταν κατέβηκαν από το χωριό τους στις Σέρρες, τους φάνηκε τόσο υπέροχη η πόλη, που έκριναν πως όλοι οι Έλληνες πρέπει να ζούμε σε μια πόλη.
Και ο Παπανδρέου με την πράσινη ανάπτυξη του, τι έχει να πει για όλα αυτά; Πως στηρίζει την ανάπτυξη στο λεκανοπέδιο της Αττικής; Γιατί δεν λέει τίποτα για όλα αυτά; Μήπως έχει και αυτός χεσμένη την φωλίτσα του;
Το όραμα τους για το μέλλον της χώρας είναι ο βιασμός της Αττικής και της περιφέρειας γενικότερα; Χωματερές, διόδια, υποβάθμιση της ζωής των κατοίκων! Αυτά είναι τα μεγάλα κατορθώματα των δυο μεγάλων κομμάτων!
Οι μόνοι κερδισμένοι από όλα αυτά είναι σίγουρα οι μέτοχοι της Hellenic Autopistas, που θα εισπράττουν τα έσοδα από τα διόδια για τα επόμενα 30 χρόνια, όπως φυσικά και εκείνοι οι κρατικοί λειτουργοί (!) που υπέγραψαν την χρυσοφόρα συμφωνία, με το αζημίωτο υποθέτω!
Και ναι, σας το θυμίζω, είναι οι ίδιοι που σε 5 μέρες από τώρα ζητούν την ψήφο μας!
ΡΕ ΟΥΣΤ!
Ροή
7 months ago
5 κουτουράδες:
pes ta xrysostome.kai mia kai den evrises shmera tha vrisw egw.oxi pasok nd,alla olous tous malakes pou tosa xronia tous pshfizoun mpas kai dioristoun kanthlanaytes sthn omonoia.OY RE!
Δεν έβρισα; Ε, κάτσε να βρίσω τώρα:
Πεοκρούστες!
Σωστός o φίλος. Απλά να συμπληρώσω, μιας και όπως είπες έχουμε και εκλογές, πως και ο Γιώργαρος δεν πρόκειται να τους πειράξει τους κυρίους αυτούς. Κάθε άλλο!
Και επίσης, δες κι αυτό:
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5281076
Θα βάλουνε διόδια ακόμα και στους πλαϊνούς δρόμους της Εθνικής ρεεεε!
Και όπως λέει η τελευταία παράγραφος του ρεπορτάζ:
"Αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά τις αλλεπάλληλες αυξήσεις που έγιναν ένας οδηγός ΙΧ που θα χρειαστεί να διανύσει την απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή θα πληρώνει πλέον για διόδια 34,4 ευρώ (δηλαδή όσο περίπου και τη βενζίνη), έναντι 20 ευρώ που πλήρωνε μέχρι το καλοκαίρι και έναντι 11,4 ευρώ που πλήρωνε το 2005. Δηλαδή μέσα σε τέσσερα χρόνια είχαμε μια αύξηση στα διόδια πάνω από 200%!"
Καλή ψήφο να 'χουμε!
Τα εχουνε γαμησει ολα φιλε!!Και οι πιο πολλοι απο μας,στα αρχιδια μας..αντι να τους παλουκωσουμε!
Μια ζωη τα ιδια ρε γαμωτο,οτι και να γινει,οι ιδιοι παπαρες θα κυβερνανε...
Απλά πράματα, αμα συνεχίσουν να βάζουν διόδια αυτοί εμείς θα αγοράσουμε ελικόπτερα!!!
Post a Comment